HTML

Mentazöld macaron

Nem a szokásos gasztroblog, inkább egy élményblog, elsősorban saját szórakoztatásomra, de szívesen látok mindenkit, aki csatlakozna.

Friss topikok

  • Milkykee: Tetszik, köszönöm a linket, rég olvastam már a blogodat! Ki fogom próbálni, bár lehet, hogy lilaha... (2014.03.02. 17:59) Süssünk kenyeret!

Előszó

2014.02.26. 17:47 Milkykee

Rövid bemutatkozással szeretnék kezdeni:

 

Imádok enni, élvezni az ételt, másokkal megosztani azt, akár hosszú órákat szeretteimmel, barátaimmal egy kellemes ebéd, vagy vacsora felett eltölteni.

Emellett imádom a konyhát, ám az ott töltött, gyakran hosszú órákat nem szeretem megosztani senkivel. Csak a végeredményt, ennek viszont mindenki rettentően szokott örülni, legalábbis ezt mondják, akiket életem során megvendégeltem. Ezek az emberek sokan vannak, és a számuk növekszik, ahogyan az én elégedettségem is. Ugyanis imádok másokat "etetni".

 

Többen tették már fel a kérdést: "Miért nem mutatod meg, hogyan csinálod ezt a süteményt, ételt?" Talán kicsit szégyenlős vagyok, talán kicsit magamnak akarom az élményt, a válasz mindegy is, végre megoldásra jutottam, és elindítottam ezt a blogot, ahol nem recepteket, hanem élményeket osztok meg. Eközben pedig elkészül sok kis finomság!

 

Jó szórakozàst!

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: bemutatkozás gasztro főzés vacsora gasztronómia sütemény finom élmèny

A bejegyzés trackback címe:

https://mentamacaron.blog.hu/api/trackback/id/tr765834057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása