HTML

Mentazöld macaron

Nem a szokásos gasztroblog, inkább egy élményblog, elsősorban saját szórakoztatásomra, de szívesen látok mindenkit, aki csatlakozna.

Friss topikok

  • Milkykee: Tetszik, köszönöm a linket, rég olvastam már a blogodat! Ki fogom próbálni, bár lehet, hogy lilaha... (2014.03.02. 17:59) Süssünk kenyeret!

Hogyan szereted a gnocchit?

2014.02.26. 19:04 Milkykee

2014-02-26_17_14_10_1393435552.jpg_1444x1151

Én sok sajttal és tejszínnel, nagyon puhán, mintha vajat ennék.

Az Uram megkívánta a gnocchit, megrendelte holnapra ebédre, de mivel ma egész nap itthon vagyok, és lement a nap, mire ültetőládát találtam az orchideáimhoz, ezért elkapott a kreativitás, és hozzáadtam néhány dolgot a szokásos tejszín-sajt szószhoz, az eredmény egy könnyedebb, tavasziasabb étel lett.

 

Gnocci kéken, zölden, rózsaszínben

Feltettem másfèl liter vizet melegedni (én csalni szoktam, vízforralóban felforralom a vizet előre)

Felkockáztam egy szelet füstölt pancettát, egy kis olívaolajon megpirítottam, adtam hozzá 4 szál apróra vágott újhagymát, fél kiló spenótlevelet rádobtam és megfonnyasztottam, adtam hozzá egy darabka stilton sajtot, felöntöttem egy pohár tejszínnel, tekertem rá egy kis borsot, nagyon picit megsóztam, de a pancetta és a kék sajt miatt elég sós, kóstolni kell.

A gnocchit beleteszem a forrásban lévő vízbe, sózom, kis olivaolajat is teszek bele, megkeverem. Amint elkezdenek felúszni, készen is vannak, leöblítem, majd elkeverem a szósszal.

Én már a felét megettem, remélem, hasonló sikere lesz vele nektek is, ha kipróbáljátok!

Szólj hozzá!

Címkék: gasztro spenót főzés vacsora gasztronómia pancetta finom gnocchi stilton kéksajt könnyū

A bejegyzés trackback címe:

https://mentamacaron.blog.hu/api/trackback/id/tr785834109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása